Witamy się

Jesteśmy młodym małżeństwem z dwójką dzieci. Z tej strony Marta, Aleksander mała Ala i

Pomysł na bloga, dlaczego nie skoro siedzę w domu na urlopie macierzyńskim mogę go wykorzystać i zająć się czymś pożytecznym, w sumie nie ma nic bardziej pożytecznego i wspaniałego jak wychowywanie dziecka, ale jakaś rozrywka się przyda. Wiem jak monotonne może być sprzątanie, przewijanie i uspokajanie przeżyłam to przy pierwszym dziecku. Jako, że wydatki są duże a nasze państwo nie bardzo pomaga musimy zacząć oszczędzać i to solidnie, z dwójką dzieci nie ma żartów. Dodatkowo jak matka wyrwie się do sklepu to nakupi a potem zastanawia się po co. Ja też tak mam dlatego muszę się pilnować.

Mój mąż nie bardzo mi w tym pomaga, sam wydaje pieniądze a potem zastanawia się na co je wydał. Pewnie jesteśmy siebie warci 🙂

Mamy dwoje dzieci mała Ala ma dopiero 3 miesiące, Franuś jest starszy i ma 6 lat, ja swojego wieku nie zdradzę. Czym się zajmuję na co dzień, nie powiem nie jest to tajemnicą, ale może lepiej nie zdradzać.

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

