już po Świętach

Zadowoleni z prezentów czy już schowaliście je głęboko aby na nie nie patrzeć? Może nawet w niedalekiej przyszłości wydać go dalej. Dowiedziałam się, że tak można zagospodarować niechciane prezenty. Faktycznie rozwiązanie dobre ale trochę niezbyt eleganckie. Jednak jeśli dowiecie się, że dostaliście przechodni prezent nie wahajcie się zrobić to samo.

Teraz pewnie za późno już o tym pisać, ale to co zostało wam z świątecznej wyżerki można było zamrozić. Ja tak zrobiłam bo w domu prawie wcale nas nie było, jeździliśmy od jednej rodziny do drugiej. W sumie to nie był mój pomysł bo z małym dzieckiem to żadna frajda, ale mąż przekonał  mnie tym, że jak by gdzieś pojedziemy to nas ugoszczą a jak wszyscy zjadą się do nas będzie szum i sprzątanie. Więc wybrałam opcję objazdową. W sumie podliczając wszystkie plusy i minusy jestem zadowolona i za rok też nie dam się wmanewrować w gości w domu.

Kolejna porada to zabierajcie rzeczy na zmianę, może to nie ma nic wspólnego z oszczędnościami, ale bieganie do łazienki zmywanie, suszenie. Kolejna rada to nie siadajcie obok tych za, którymi nie przepadacie popsuje wam to wieczór a tak oszczędzicie sobie nerwów.

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

